mad

Suplimente alimentare

Rezultatele cautarii pentru continue

Migrare

In eventualitatea in care aceasta pagina devine accesibila, fac anuntul ca blog-ul s-a mutat. Cine n-a aflat inca si doreste sa continue sa-l urmareasca, imi poate gasi insemnarile si comentariile aferent (inca in faza de migrare) la adresa: http://morbid...

B’estfest Ziua 3 (Tunari)

În mod oficial, duminică e ziua cea mai călduroasă şi cu greu renunţ la o baie în lacul atât de apetisant de lângă locul festivalului. Totuşi mă abţin, folosesc crema de protecţie solară cu simţ de răspundere şi îmi încep ziua între a...

Apocalyptica, White Walls & Changing Skins (Arenele Romane, Bucureşti)

Iată că tradiţia Romanian Rock Meeting este continuată de ProMusic cu a doua ediţie, tot la Arenele Romane, de data aceasta descoperite. Dacă în toamnă Pain of Salvation au reuşit cu succes să ne facă să uităm de frigul pătrunzător de afar...

Protest Salvaţi Roşia Montană

Disputa legată de proiectul minier de la Roşia Montană durează demult, iar lupta dintre activiştii ecologişti şi compania Roşia Montană Gold Corporation este departe de a se fi terminat. Şi nici nu se va termina, probabil, prea curând, atâta t...

O variantă pentru Bucureşti: Nicuşor Dan

Ieri, 29 noiembrie, şi-a anunţat intenţia de a candida la funcţia de primar general al capitalei, ca independent, un personaj aproape necunoscut celor mai mulţi dintre bucureşteni, dar al cărui nume spune multe ONG-iştilor şi autorităţilor lo...

Apus şi răsărit pe acoperişul ţării

De ceva timp mă bate gândul unei ture lungi (nu lungite) şi obositoare, de un weekend numai şi fără deviaţii nedorite care să bătătorească tălpile aiurea. Ocazia o găsesc acum vreo două săptămâni într-un anunţ de pe carpati.org, unde ...

De ziua mea, la Piatra Singuratică

Am decis ca de data aceasta, după o pauză de doi ani, să fac o mică cinste în natură de ziua mea. În urma unor îndelungate şi anevoioase frământări de creier, am ales Cabana Piatra Singuratică din Munţii Hăşmaş, încurajată şi de fapt...

Eger (Ungaria)

Chiar dacă un orăşel medieval maghiar, înconjurat de saline şi ape termale, precum Eger, n-ar reprezenta atracţia numărul 1 pentru puţinele mele zile de concediu, nunta unui prieten al lui Paul ne prilejuieşte descoperirea acestor locuri în ce...

Munţii Buila-Vânturariţa: Pe şi pe sub creastă

În Parcul Naţional Buila, cel mai mic de la noi din ţară (şi, dacă nu mă înşel, şi cel mai nou) am ajuns pentru prima dată acum vreo doi ani şi ceva, când m-am bucurat de găzduirea cabanierului cantonului Cheia, am făcut un scurt traseu p...

Cracovia Ziua 6

Ultima zi a anului o consacrăm unor plimbări prin Cracovia, împrospătate de aerul rece al dimineţii. În timp ce paşii ne poartă pe Grodzka, ne dăm seama că în prima zi de vizite am omis o biserică neo-gotică, roşie şi semeaţă – este v...

Ten Years After & Riff (Sala Palatului, Bucureşti)

Au trecut mulţi ani de la celebrul Woodstock, mai bine de patruzeci, dar iată că una dintre trupele care au făcut atunci furori este încă prezentă pe scena rock-ului. Chiar dacă formula de aur Ten Years After s-a dus odată cu plecarea lui Alv...

Tura de vară (Munţii Oslea - Munţii Retezat - Munţii Godeanu - Munţii Ţarcu)

Despre o tură prelungită, de vară-toamnă, care să includă şi Oslea, vorbea Vlăduţ cred că de pe la începutul anului. Iar ideea a fost din start să apucăm cumva anul acesta, înainte de a fi definitivat drumul dintre Cheile Buţii şi Herc...

Motörhead la B'estfest (Romexpo, Bucureşti)

Nu am de gând să contest în această cronică valoarea unei trupe ca Moby, nu sunt nici în temă şi nici n-am făcut muncă de cercetare. Din ce am apucat să văd oamenii sunt profesionişti, muzica lor pe scenă chiar este live (spre deosebire ...

Kreator, Caliban, Eluveitie & Emergency Gate (Becker Bräu, Bucureşti)

Nu mai fusesem demult în Becker Bräu, de fapt nici nu cred că se numea aşa când am ajuns eu ultima oară. Aveam deci oarece rezerve în privinţa unei manifestări metalice acolo, deşi prietenii mai umblaţi îmi povestiseră că e o locaţie id...

Apocalyptica (Stufstock, Vama Veche)

Iată ca Stufstock a ajuns la a şasea ediţie şi a adus şi anul acesta o trupă de interes pentru suflarea metalică din zonă. Astfel, între mare, plajă, 2 Mai şi Vama Veche am reuşit să văd Apocalyptica pentru a doua oară. Am mai întrebat...