mad

Suplimente alimentare

Rezultatele cautarii pentru faza

Migrare

In eventualitatea in care aceasta pagina devine accesibila, fac anuntul ca blog-ul s-a mutat. Cine n-a aflat inca si doreste sa continue sa-l urmareasca, imi poate gasi insemnarile si comentariile aferent (inca in faza de migrare) la adresa: http://morbid...

Munţii Harghitei

Nu ştiu dacă devine tradiţie, dar nu e prima dată când iarna ne împinge în ungurime, adică unde e mai frig pe vremea aceasta, dar şi unde munţii joşi, aproape lipsiţi de stânci, au mai rar zăpada deranjată de avalanşe. Dacă anul trecut ...

Cabana Garofiţa (Munţii Piatra Craiului)

Văd acum câteva săptămâni pe carpati.org anunţ de tură în Crai: Padina Lăncii – Poiana Închisă – Ieşirea de la ora două – Şaua Funduri – Valea Urzicii. Adică ceva ce îmi doream demult să fac, mă refer la partea de urcat în cre...

Început de toamnă în Ciucaş

Mă bucur că reuşesc şi de data aceasta să fac o mică tură de ziua mea, cu ceva mai multă lume şi, sper eu, fără peripeţii. Dacă ar fi şi vremea măcar la fel de frumoasă ca acum un an, mă pot considera fericită. Am ales un masiv tare dr...

Munte în Bulgaria, mare în Grecia

Dacă ar şti cineva de când vreau să scriu pagini de jurnal cu prima parte din titlu... Se pare însă că, fără a doua, n-ar fi existat nici aceasta, aşa că a trebuit să le iau pe ambele, la pachet de super-ofertă şi cu speranţa că nu va fi...

B’estfest Ziua 2 (Tunari)

După ceva somn şi parcă mai odihnită decât după o zi de muncă, plec din nou în suburbii; cu toată căldura care îşi ascute ghearele într-o după-amiază a lui Cuptor, aş merge cu bicicleta, dar mă gândesc că întoarcerea pe două roţi noa...

B'estfest Ziua 1 (Tunari)

Deşi nu este prima ediţie B’estfest care se ţine în afara Bucureştiului, eu abia acum ajung pe malul lacului din Tunari, acolo unde terenul plat dintre culturi agricole a fost transformat pentru câteva zile într-un furnicar eterogen. Muzică (şa...

Hellfest Ziua 3 (Clisson, Franţa)

Dimineaţa „devreme”, după altă noapte dormită pe şest între urlete şi admonestări, ne tăiem venele cu Year of No Light. Muzica francezilor, strict instrumentală de mult timp încoace, este interesantă, dar greu digerabilă. Compoziţiile lu...

Slayer, H8 & Avatar (Arenele Romane, Bucureşti)

Îmi amintesc de faptul că acum doi ani, când am văzut Slayer în cadrul Sonisphere, am rămas absolut impresionată, chiar dacă nu era capul de afiş. Cu atât mai mult îmi doream un concert doar al controversaţilor thrash-eri, în care să fie la ...

La fiesta del fútbol

Mi-ar fi plăcut să ajung la finala Europa League, pe Arena Naţională, căci nu se ştie când voi mai avea ocazia să mă aflu în oraşul care găzduieşte un eveniment fotbalistic de aşa amploare. Okay, okay, şi mai mult mi-ar plăcea să primesc ...

Marky Ramone's Blitzkrieg & Nişte Băieţi (The Jukebox, Bucureşti)

Iată un un eveniment la care nu ştiu foarte clar de ce merg. Cred că totuşi curiozitatea, dublată de numele de legendă punk rock Ramones, este motorul care mă împinge către The Jukebox unde singurul supravieţuitor al grupului duce mai departe mo...

Maramureş Ziua 4: Rohia si Ruoaia

Iată-ne în ajun de an nou. Seara ni se promite o masă îmbelşugată (de parcă nu aşa ar fi fost până acum!), cu bucate alese şi ceteraşi. Asta înseamnă că, dacă avem în plan ceva plimbări, trebuie să fim harnici şi să ne întoarcem cât...

Cabana Bârcaciu (Munţii Făgăraş)

La propunerea lui Andrej, ne pregătim pentru o tură lejeră la Cabana Bârcaciu, cu speranţa de a profita de ultimele zile însorite şi uscate dinaintea iernii. Suntem numai cinci – Andrej, Magda, eu, Friksy şi Wizard – toţi cu ochii cârpiţi...

Valea Comorile Clăii, Valea Comorile de Mijloc, Brâul lui Răducu, Hornul cu Florile (Munţii Bucegi)

Deşi tocmai începe luna decembrie, zăpada se lasă mult aşteptată, chiar şi acolo unde te-ai gândi cel mai tare c-o găseşti: la munte. Ce s-a depus prin octombrie s-a topit în cea mai mare parte, iar de atunci – ioc! Chiar şi văile Bucegil...

Apus şi răsărit pe acoperişul ţării

De ceva timp mă bate gândul unei ture lungi (nu lungite) şi obositoare, de un weekend numai şi fără deviaţii nedorite care să bătătorească tălpile aiurea. Ocazia o găsesc acum vreo două săptămâni într-un anunţ de pe carpati.org, unde ...